torsdag 18 november 2010

Utmaning.




Jag blev utmanad av lillasyster Josefin! Tack för det!

-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.



  • Jag är utbildad barnsköterska, men har större delen av mitt yrkesverksamma liv jobbat som slaktare och styckare. Det känns väl tryggt?
  • Jag bor i ett spökhus.
  • Jag snarkar, pratar och gnisslar tänder när jag sover. Är det ett släktdrag?
  • Jag gillar inte att tvätta och städa, utan överlåter det med varm hand till andra.
  • Det enda instrument jag behärskar är näsflöjt.
  • Jag har en titanspik i benet. 
  • Jag har inte 7 bloggvänner att skicka vidare till... än.

Jag utmanar därför bara


Li

Make me proud girl!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar