onsdag 10 november 2010

Jag rår för allt!


Det drevar och blåser ganska bra just nu! Skjutsade flickorna på träningen, i RäserMazdan, och for som en flipperkula mellan drevsnötomlern.

Men, vad för slags spärr fattas hos en del gångtrafikanter efter vägen?!

Vi tar inte på oss reflexer!
 - Kör jag på dem för att de inte syns förrän 2 meter framför bilen, är det mitt fel!

Vi går i bredd. På hjulspåren!
- Kör jag på dem för att jag inte hinner stanna, för att de inte syns, är det mitt fel!

Vi tar på oss svarta kläder!
- Kör jag på dem för att de inte syns och jag hinner inte stanna och det kommer mötande, så är det mitt fel!

Jag vill inte köra över någon!
Klä er rätt!
Gå på sidan!
Gå inte i bredd!!


Har ni ingen som helst självbevarelsedrift?!?!


(många utropstecken. Jag vet! Jag är irriterad!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar