onsdag 8 december 2010

Vem vill ni underhålla med detta, Kanal 5?


 Varning för ovårdat språk!



Vad menar Kanal 5 med att sända ett program som det här?

20 barn, 10 flickor och 10 pojkar mellan 8 och 11 år, lämnas ensamma utan vuxna i 2 veckor.

Dan Panas, presschef på Kanal 5, medger att det är ett extremt experiment som de här barnen utsätts för, och säger sig ha förståelse för att psykologer är kritiska till programmet. Men, tillägger han, att sända är en annan fråga. Vänta nu lite. Vad är det jag inte förstår? Ni tycker att det är hemskt med den här typen av 'underhållning' men lik förbannat väljer ni att sända!

Jag skulle vilja påstå att ni på Kanal 5, hjälper till att uppmuntra och försköna barnmisshandel! För är det ingen kanal som köper, av moraliska skäl, så finns det ju ingen anledning att producera den här typen av idiotprogram!

Sista frågan Panas får är: - "skulle du låta dina egna barn vara med i ett sånt här program?"  Varpå han svarar:
- "Nej, det skulle jag faktiskt inte göra. Nej, jag skulle helt enkelt inte göra det. Men när programmet finns där kommer jag att sitta och titta."

Det innebär alltså Kanal 5, att ni inte bryr er ett skit om hur barn har det och utsätts för, så länge det inte är era egna.

Har ni ingen som helst moral och ryggrad?!

Jävla loosers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar