fredag 3 december 2010

BordellMammas visor & Drive-in Hockey.


Hittade en hel drös med bilder på mobilen som jag alldeles glömt bort att jag hade. En del åkte dit på censuren direkt, men jag tänkte visa några.



Gapa stort!

Gapa stort Nicke!




Polsk glassbar!

Här var vi på en glassbar i Polen. Inte små glassar!




La några stenar vid svärisarnas bro.

Svärmor ville att jag skulle lägga lite sten vid bron på sommarstugan. Halvvägs...




Obskyr skiva hittad på loppis

Hittade en gammal LP-skiva på en loppis. Varför köpte jag den inte?!




Så här mycket snö var det våren 2010

Så här mycket snö hade vi förra vintern. Jag var tvungen att höja elbanden till 2.10 för att de skulle vara ovanför snön.




Walk-in hockey i Malå!

Så här såg det ut utanför husvagnen i våras när SAIK spelade.




TBC-shop? var det här jag fick min hosta?

Ja, det är väl i Finland man ska hitta en?




Hands up and give me your money!

Hands up and give me all your bananas money!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar