torsdag 6 januari 2011

Dagens outfit.


Jag tänker hoppa på trenden att skriva om dagens outfit. Jag menar, hur svårt kan det vara?!


Kände för att klä mig i grönt idag, istället för bara svart! Särskilt nöjd är jag över att jag fick igen dragkedjan på stövlarna.
Skulle ut till stallet tidigt och där bar jag idag

Sockar från Newbody. (föreningsförsäljning)
Trosor från Halens rea anno 1995. (bargin)
Försvarets vita långkalsoner. Med gylf. (ärvda)
T-shirt från Newbody. (föreningsförsäljning)
Ridbyxor från Jacson. (grand-prix rea)
Huvtröja Champion. (makens)
Jacka från Jacson. (tradera)


Tillbaka inomhus så chilla jag i långkalsongerna och T-shirten. Fick främmande men då drog jag bara ner tröjan över gylfen. Smack!

Ganska hipp klädsel tycker jag själv, men det slår inte detta. Så här kan det se ut när jag ska på kurs.







Solblekt t-shirt från Thailand, hudfärgade ridbyxor och Fromhedens gamla fotbollssockar. Men hästen var då tjusig!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar att du snart gnagt i dig hela handen... Småsugen?

    SvaraRadera
  2. Jaa! Och kolla in 'blöjan' jag har för att vinkla upp bäckenet! Haha!

    SvaraRadera