måndag 24 januari 2011

Dag 8 – Pinsammaste situationen med hästar


Hell, jag kommer på nåt! Det finns väl en hel del saker som man nog kan säga är pinsamma om man har en farstu. Problemet är väl snarast att jag saknar en sån.

Jag har gjort måånga knäppa saker till häst, men jag vet inte om man kan räkna dem som pinsamma.
Jag har inte spräckt några ridbyxor offentligt. Jag har inte satt någon utrustning fel, vad jag vet. Däremot har jag kanske sagt något otillbörligt nån gång som kan räknas som pinsamt eftersom jag lider av Cronical mouth diarrhea syndrome.



Ni som känner mig: Har jag gjort något i hästväg pinsamt?

3 kommentarer:

  1. "Lisabott" Larsson24 januari 2011 kl. 23:45

    Vet inte om d ä du eller jag som ska tycka det ä pinsamt men minns du hade en svart häst (fråga ej ras) tro han hette Zorro(?).
    Du hade ny fått hästen och han va mer vild än tam (tyckte jag som hyser stor respekt för hästar) och du sa typ "Han ä så fin och snäll du törs rida på han." Jag som rammlar av en gunghäst så fort jag sitter på en ville ju inte verka bangen och har förtängt hur och om jag fick mej på hästen men minns jag helt plötsligt låg i gräset och hade ont in the a och såg dej löpa efter hästen som i full fart sprang över lägda, dock utan ryttare.
    Våga inte i närheten av den hästen nå mer. :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Men gud, det har jag inget minne av! Stackars dig. Men nu har jag en snäll, vit! häst som du kan få provrida om du vill. Säg bara till. ;)

    SvaraRadera
  3. En dag vakna jag ( efter en rätt så blöt fest ) i en okänd lägenhet och Sa.... ont på baken och låren och blev liv rädd och undrade och försökte hitta några minnen efter går kvällen och va som kan ha hänt. Då dök Abbe och Nina i dörröpningen och jag började få tillbaka minnet och små fragment börja dyka upp.
    Dan före red jag nämligen på din häst som du hade i kvavis år -95 och hade därför träningsvärk (hoppas jag att de va iaf)
    Tro jag inte ska försöka mej på och rida nå mer:))
    Gllar dina hästar iaf ;))

    SvaraRadera