söndag 6 februari 2011

Oumbärlig?


Har just kommit från ridhuset där dottern ridit. En kopp varm choklad och fralla med ost senare så är man redo för soffläge.

Igår kväll var vi iväg på "företagsgala", som kommunen och ortens företagare ordnat. Jättegod mat, mycket trevligt sällskap samt uppträdande av Norra Brunn, gjorde att det hela blev riktigt kul. Sånt uppskattas!

Tyvärr körde det dock ihop sig inför morgondagen. Yngsta flickan är sjuk så jag hade tänkt vara hemma och vabba, men eftersom min kollega inte är på jobbet imorgon så är det nödvändigt att jag åker in. Tack och lov har lillalillasyster ledigt, så dottern kommer att dumpas där. Det är med lite kluvna känslor från min sida dock, eftersom jag helst skulle vara hemma med henne själv...

Återigen: kan man inte klona sig än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar