tisdag 9 augusti 2011

Börjar det vända nu?


Kan det verkligen vara så?

I går var det storm. Det är första gången jag har sett vågor (!) på gårdsplanen, och det var riktigt läckert, måste jag säga. Men, stormen fällde även ett träd i hagen. Och det är nu jag börjar fråga mig om det äntligen börjar vända.
För det första: Trädet krossade ingen häst.
För det andra: Det föll inte över eltråden.

Hallelulja och kors i taket! I mitt nuvarande läge glädjs man över minsta lilla. Måste ringa Svea skog och kolla virkespriser.

Och som pricken på moset: Min tidigare chef ringde mig och erbjöd mig ett jobb! Så nu kan jag äntligen knyta upp en av de stora knutarna som parkerat i magen.

Fabulous!

1 kommentar:

  1. Missa inte bloggtävlingen: http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast

    SvaraRadera